Tema: Re: stirnienos arba elnienos guliašas (troškinys)
Autorius: Dautarte
Data: 2013-12-09 14:34:40
Buvo kietas, nes pernelyg trumpai troskinai :)
Troskinimo laikas priklauso nuo mesos gabalo, skaniausias guliasas gaunasi
is labiausiai dirbanciu (t. y. kieciausiu) raumenu, tik tokia mesa kartais
tenka troskinti apie 2-3-4 val. Visa kita (t. y. pjaustymas, prieskoniai,
skyscio tipas - vanduo, vynas, alus ir t. t.) nesvarbu - skonio reikalas.
Siek tiek kitaip gaunasi troskinant ant mazytes ugnies (pvz. cekiskas
guliasas aluje), siek tiek kitaip kepant orkaiteje (jautiena burgundiskai
raudoname vyne), bet abu gaminimo variantai liuks ir darbo mazai :)