Tema: Re: AW: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-09 10:17:50

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parašė naujienų
news:hn4u90$gct$1@trimpas.omnitel.net...
> Povilas matyt skaite tik ta dali kur parashyta,

Koks skirtumas ka Povilas skaite, o ko neskaite - palikim tai mano vidiniam
reikalui. As jau pats kaip nors susigyvensiu su tuom ,kad esu biezdorius ir
neperskaiciau kazkokio tai labai svarbaus rasto, be kurio netureciau
lankytis baznycioje, o geriausiu atveju tureciau sedeti tik prie baznycios
vartu ir prasyti ismaldos arba ieskoti farizieju,kurie man isaiskins visas
Svento Rasto vingrybes.
Kalba eina ne apie tai ,o apie tai, kad Alora  budama didele sventu rastu
skaitove, perskaiciusi visus imanomus talmudus skirtingomis kalbomis, ikiso
savo vaika I protestantu klase, nors pati prisipazino,kad yra kartalike. Cia
panasiai tas pats kaip bunant vegetaru ar per pasnika, valgyti vistiena ar
bebriena, nes kazkokiame tai baznytiniu kanonu isaiskinime parasyta, kad
bebras gyvena vandenyje, tai todel jis nera mesa ir per Pasnika bebriena
galima valgyti.