Tema: AW: AW: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-08 22:20:33
neverta net gilintis. Kai pradeda šventakūpriai kalbėti, tai visos mūzos
tyli.

Ponas Povilai, iš tamstos pagraudenimų aišku, kad mano religiotyros žinios
truputį gerokai platesnės, nei tamstos. Mat aš ir bibliją 3 kalbom skaičiau,
ir Torą, ir Talmudą, ir Liuterio frazes bei istoriją žinau, ir Koraną irgi
skaičiau. Ir galiu išvesti paraleles. Šūdas yra religija. Žmonės yra
mentalitetas ir tradicijos, o pagal jas, ponuli, mes esame europiečiai, o
mudžahiedai yra musulmonai, ir šios dvi kultūros skiriasi kaip diena ir
naktis. O išpažinimo laisvė, ponuli, yra ne mokykloje brukama ar tėvų
užkrikštyta religija, o mąstančio žmogaus teisė pasirinkti KUO jam tikėti ir
AR jam tikėti. Bet tam reikia būti pasiekus tam tikrą asmenybės laisvės
lygį, ir dogmatiškam šventakūpriui to nesuprasti