Tema: AW: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-08 14:14:06
nieks ten per daug į bažnyčią nevaikšto, nu kaip ir pas mus. Bet jeigu esi
krikštytas, tai privalai mokėti bažnyčios mokestį, jeigu gauni pajamas
(priklausomai nuo pajamų). Bažnyčia info gauna iš mokesčių inspekcijos. Aš
nebuvau apsiskelbusi tikinčia, tiesiog kai pirmą kartą registravausi
vokietijoje, pareigūnė paklausė dėl tikėjimo. Kai paklausiau, kam jai to
reikia, pasakė, kad "statistikai". Niu, pasakiau, kad esu katoliškai
krikštyta, bet nepraktikuoju. Sūnus taip pat. Tada ir prasidėjo raganų
medžioklė :) 3 metus, aršiau KGB :)
Sūnus mokykloje netyčiom lankė evangelikų religijos pamokas, nes jam tai
labiau patiko, nei katolikų, o gal dėl to kad draugas jas lankė, koks man
skirtumas, kur gali rinktis, jis turi teisę apsispręsti. Kai išaiškėjo,
tamstakatolikųmokytoja pakėlė dyyyydelį skandalą, man mokyklos
tamstadirektorius sobstvennoj personoj skambino ir išdėjo, kad kaip aš galiu
leisti savo vaiką į VISAI KITOS religijos pamokas, juk tai turėtų būti aišku
net man, durnai ruskei :)
O aš, naivuolė, maniau, kad visai kita religija tai tipo islamas, ar
kažkastai ir kad apskritai egzistuoja religijos laisvė ar panašiai.
pasirodo, nifiga :) Kai loviai atskiri, tai ir religijos visai skirtingos ir
jokių čia pasirinkimų ir būt negali. Gerai, kad lietuvoj bažnmyčia atskirta
nuo valstybės ir mokyklos, gal dėl to ji kažkiek dvasingumo įgavo. Nes
vokietijoje tai tik dar viena mokesčius renkanti institucija, kurios
tikslas - išlaikyti savo aparatą