Tema: Re: AW: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-08 15:02:28

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> parašė naujienų
news:hn2pme$9ug$1@trimpas.omnitel.net...
> nieks ten per daug į bažnyčią nevaikšto, nu kaip ir pas mus.

Na tik nereikia sakyti,kad pas mus nevaiksto. Pabandyk sekmadieni
pasistatyti masina prie bet kurios is baznyciu, tai paziuresiu kaip rasi
vieta.

Tada ir prasidėjo raganų
> medžioklė :) 3 metus, aršiau KGB :)

Tu apie KGB nesnekek, jei nera teke su jais bendrauti. Mane jie tarde dieda
dienon beveik 2 menesius, tai patikek, kad nebuvo linksma!

>man mokyklos tamstadirektorius sobstvennoj personoj skambino ir išdėjo, kad
>kaip aš galiu leisti savo vaiką į VISAI KITOS religijos pamokas, juk tai
>turėtų būti aišku net man, durnai ruskei :)

Matosi,kad yra pas Tamsta spragu religiniame auklejime ! O direktorius yra
teisus - tai tikrai labai skirtingas tiesas ispazystancios krikscionybes
sakos!

> O aš, naivuolė, maniau, kad visai kita religija tai tipo islamas, ar
> kažkastai ir kad apskritai egzistuoja religijos laisvė ar panašiai.

Turbut jei taip atidziau pastudijuoti islamo tiesas tai, galimas reikalas,
kad jis bus artimesnis katalikybei, nei protestantizmas. Gal todel per
praeitus rinkimus Libane I vietines savivaldas katalikai nuejo vienu frontu
su hamas.