Tema: Re: AW: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-08 15:55:58
gal galima plachiau apie shiuos teiginius, nes mano religinis ishsilavinimas ryshkiai yra per mazhas daryt tokias prezumcijas.
Taip, liuteronai ishbanyjo vienuolius, leido moteroms but kunigais, ishbanyjo kai kurias knygas, ishbanyjo visa 'bling bling'a', leido pastoriams kutentis su moterom, ishbanyjo visokius stabus (aka shventuosius), ah, ishbanyjo visa paukshchio ir moters nekalta pasikutenima (pala, ten paukshtis, ar dvasia? bet ji yra ir pats dievulisas ir jezusas kartu - chia kad nesumaishyt, nes taigi monoteizmas, ne koks pagonishkas politeizmas)

o shiaip, abi tiki tais pachiais paistalais, bei senoves judeju mitologija, bei 'updeitu' - zhmoniu niekad gyvenime nemachiusiu jazuso akyse, bet vistiek papaishiusiu apie ji 'atsiminimus' - mano zhodyne tai vadinama fantazijos ar fantastika, ju zhodyne - evangelijos