Tema: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: ALORA
Data: 2010-03-08 12:33:21
tai teorija. vat mane oficialiai iš bažnyčios išmetė, nes atsisakiau
bažnyčios mokestį mokėti. Ir nieks neklausė, apie jokius dievo įsakymus. O
aš nevogiau, pas mane net programinė įranga visa legali :) Jeigu būčiau tik
apsivogus ar šiaip biškį ką netyčia nudobus, tai man būtų be jokios abejonės
atleista. Ar esi girdėjęs, kad ką iš bažnyčios išmetė, nes jis negražiai
elgėsi?