Tema: Re: AW: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-09 09:44:32
"ALORA" <aloros@noutas.belekur> wrote in message news:hn3m6h$ic6$1@trimpas.omnitel.net...
> neverta net gilintis. Kai pradeda šventakūpriai kalbėti, tai visos mūzos
> tyli.
>
> Ponas Povilai, iš tamstos pagraudenimų aišku, kad mano religiotyros žinios
> truputį gerokai platesnės, nei tamstos. Mat aš ir bibliją 3 kalbom skaičiau,
> ir Torą, ir Talmudą, ir Liuterio frazes bei istoriją žinau, ir Koraną irgi
> skaičiau. Ir galiu išvesti paraleles. Šūdas yra religija. Žmonės yra
> mentalitetas ir tradicijos, o pagal jas, ponuli, mes esame europiečiai, o
> mudžahiedai yra musulmonai, ir šios dvi kultūros skiriasi kaip diena ir
> [...]

Povilas matyt skaite tik ta dali kur parashyta, 'Palaiminti, kurie tiki nemate <...>' (ash pridechiau, neskaite, nesdomeje, ir apskrytai nei velnio neraukiantys, bet turintys tvirta, niekuo neparemta nuomone apie viska - shitie zhmones yra visu religiju variklis. Ne be reikalo didzhiausia krikshchioniu nuodeme, kurios nesugeba zhmonija nusiplaut be kunigelio pagalbos jau kiek, 6000 metu (nu tokio senumo juk zheme:)) yra obuoliu vagyste nuo _PAZHINIMO_ medzhio - o zhinios ir pazhinimas esti didzhiausi tikejimo prieshai =)
(nesvarbu, kad i shita mita isukta vidine logine klaida - kaip galima baust adoma su ieva uzh tai, kad jie nufyzdyjo obuoli, juk iki obuolio nufyzdyjimo jie nepazhino gerio ir blogio - taigi, negalejo (fizishkai) zhinoti, kad daro kazhka negerai - taigi isheina arba dievulis kazhkur bishki prasimete - bet taip negali but, juk jis visagalis te etc, arba jis specialiai taip padare zhinodamas, kad zhmones taip pasielgs, taigi, jis nera 'geras, ar mylintis' (nes baust mirtimi ir gimdymo kanchiomis uzh savo sukurtos situacijos igyvendinima gali tik psichopatas) - ir tai net nera 'nuodeme' - tai yra psichopato dievulio sumyslytas kelias. Chia viena teorija - kita teorija, kad gal visgi tai ne itin protingu ir su logika susipazhinusiu zhmoniu sugalvota istorija, na, pavadinkim tai mitu - todel, joje (kaip ir visoje biblijoje ir naujajame testamente) ir pilna loginiu, faktiniu ir istoriniu klaidu =)