Tema: Re: AW: AW: Kaip gali vadintis irankis?
Autorius: Povilas
Data: 2010-03-08 12:37:25

"ALORA" <aloros@noutas.belekur> parašė naujienų
news:hn2jph$vsm$1@trimpas.omnitel.net...
> tai teorija. vat mane oficialiai iš bažnyčios išmetė, nes atsisakiau
> bažnyčios mokestį mokėti. Ir nieks neklausė, apie jokius dievo įsakymus. O
> aš nevogiau, pas mane net programinė įranga visa legali :) Jeigu būčiau
> tik apsivogus ar šiaip biškį ką netyčia nudobus, tai man būtų be jokios
> abejonės atleista. Ar esi girdėjęs, kad ką iš bažnyčios išmetė, nes jis
> negražiai elgėsi?

Vienas syki, jau buvo praslinkusi info is Taves, kad reketuoja, nes
pasiskelbei, esanti tikinti, bet kad iki tiek daeina reikalai, tai labai net
keistai skamba! O tai kaip ten pas juos tada yra, jei pvz. ateina koks nors
atvykelis I baznycia, tai prie duru stovi kazkas, kas neileidzia uzeiti, ar
pries ieidamas, turi susimoketi? O ka daryti zmonems,kurie nedirba ir
negauna pasalpu - eiti pas satanistus?