Tema: Re: Stirniena
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-25 08:51:23
Mano feja irgi panasiai. Nukale stirna su masina. Atvaziavau -
isiverciau i bagazine, namie išsiardem. Aš gaminti nemoku, tad teko jai.
Padare troškini, labai panašu i lietuviška, truputi aukščiau aprašyta.
Skanumelis - nerealus, bet pati nevalgo. Klausiu - kodel, gal grybuku ne
tokiu pridejai? Atsakymas - stirnos gaila :).