Tema: Re: Megstantiems astriai
Autorius: Justas
Data: 2010-02-21 22:31:41
na keistas as, taip jau yra. neturiu del to problemu.
viska as zinau kaip ten kas yra ar buvo. tik nepraleidziu pro akis
dezinformacijos.
mano (ir ne tik) manymu cizo alus negali buti lyginamas su kitu alumi,
kaip negali buti lyginama kokakola su alum. kodel paklausus zmoniu
Dusetose apie ta alu, gauni atsakyma - as juo myzu rytais?
su menkysta tai tu cia per drasiai pavarei ;) ziuriu labai greitas per
atstuma epitetus dalint ir sprest ka as zinau o ko ne :)

susitikti nematau reikalo. susitinku as arba su draugais, arba turint
reikalu. su tavim as jokiu reikalu neturiu, o gal jau turiu tik dar nezinau?

p.s. o kuris groupsas yra TAS ir kuriame groupse GALIMA pasakoti?