Tema: Re: Megstantiems astriai
Autorius: pragäras
Data: 2010-02-21 16:00:16
mane kas momentaliai nugali, tai krienai. vakar korėjiečių Oze galinėjausi su wasabi - nu kaip geriausi bobutės krienai - traukia taip, kad atrodo kažkas vinį įspyrė per šnerve tiesiai pakaušin ;) kažkaip pirktiniai tokio macnumo neturėjo. bet įveikiau

ps pastebėjimas dėl korėjiečių, apie kuriuos čia buvo užsiminta - pusė velnio zabegalka, bet nors ir su nuolaidom, sunkiai pigiai prasisuksi. vakarienės neičiau (verčiau į wallstreetą, jei jau yra poreikis kabakan), bet pietums egzotikai galima užsukt

pps tuo pačiu prisiminiau čia sukritikuotą tauro medaus alų - nusipirkau porą ir visai skaniai susigėrė. įvertinant, kad pažįstu Čižą iš Dusetų, kuris verda alų su medum - nežinau, ar Vilniui dar kur jo yra, bet per Kaziuko mugę anksčiau prekiaudavo. tiesa, to stiprumas kokie 4 gradusai maks, o tauro - 8.2. po dviejų puslitriukų - jau išgertuvės ;)