Tema: Re: Mėgstantiems aštriai
Autorius: pragäras
Data: 2010-02-21 11:56:42
ačiū už nuorodą - specialiai šiandien užsukau į norfą. gardūs tikrai, na bet kad aštrūs tai nelabai - iš penkių balų (bo nepažįstu aš tos kitos skalės;) kokių porą maksimum už aštrumą. čia jau pareina, kaip įpratęs valgyt. nors kad itin aštriai mėgčiau, nepasakysiu - pamenu, kaip kokiais 96-ais organizavom pube Prie Universiteto čili (nu ten tuos ilgus raudonus) valgymo konkursą - tai vienas bičas jau nepamenu kiek, gal kokių 10 per minute sučiaumojo. ir nieko. man jau būtų buvę išbandymas vieną suvalgyt. o šituos va penkis su bulkele susileidau - biški lupas kramsnoja, pikantiškais įvardinčiau kaip ir parašyta :) bet zakusonas geras