Tema: Re: Mėgstantiems aštriai
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-20 10:41:43

"Super Mario" <itadmin.mn@gmail.com> parašė naujienų
news:hlo37m$ern$1@trimpas.omnitel.net...

> Kiek teko susidurti, tai praktiskai ir uz savikaina daug kam per brangus
> atrodo, nes tipo vistiek nesuvalgys viso indelio.

Kokia dar в пизду savikaina , kas ten gali kainuoti tokius pinigus tuose
padazuose - aukso yra istirpinto? Uzpypino visi pardavejai в корень и в
доску! Nutariau siemet pats uzleisti viena siltnami ivairiausiais pipirais
ir galesiu apdalinti visus draugus + prisigaminsiu visokiausiu preservu
ziemai. As jau keliolikti metai gaminu adzika tik is naturaliu ingradientu
ir be jokiu ten pomidoru pastu ar dar kazkokiu tai figniu ir ji laikosi
negesdama 2 ir daugiau metu, bet paskaiciavau, kad jei imciau is to daryti
versliuka, tai man pilnai uztektu, kad uz 200 gr indeli gauciau 20 lt. Tai
cia jau ivertinus ir mano darbo sanaudas ir sioki toki navara, o tokio
kiekio adzikos uztenka man beveik visiems metams  ir tai jei aktyviai
naudoju. O I ja vienok ieina ir graikiniai riesutai ir chmeli suneli ir dar
kitokiu naturaliu prieskoniu, kurie ne centus kainuoja!