Tema: Re: mission impossible
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-26 10:57:57

"Dex" <virginilijus@one.lt> parašė naujienų
news:hjm589$o08$1@trimpas.omnitel.net...
> o kaip savijauta, gelezis kraujyje? Poziuris i mesa? Bet kada galetum
> suvalgyti koki kibina, ar jau pagalvotum, kad kazkas ten viduje ne taip?
> :))

Taigi, sakau, kad nesu vegetaras ir iki beprotybes nenukvailejau .Kartais ir
koki saslo gabaliuka ar koki farsa paragauju, kad tik tam kad ivertint kas
gavosi - juk negali duoti kitiems valgyt nesigavusio patiekalo. Galu gale
,namie sriubas verdame ir ji buna virta ant mesos, tai negi del to
nevalgysiu.Tiesiog specialiai sau mesos negaminu ir jeigu patiekalas yra
mesiskas tai jo nevalgau.
O kas del kraujo ir gelezies, tai tos gelezies tokioje skumbreje ar tune yra
net gerokai daugiau nei mesoje, o siaip tai mano amziaus vyrams jau laikas
pradeti riboti tuos produktus ,kuriuose yra daug gelezies, nes ji tirstina
krauja, nes gali atsitikt taip kaip mano kaimynui vakar - dar apie 16 val
kalbejome, o apie 17 val jis jau gulejo pameles, nors meteliu ne tiek ir
daug. O kai mano kraujas ir taip per tirstas, tai toks mano racionas tik I
nauda organizmui butu, bet kazkodel vis vien tos gelezies yra sociai.