Tema: Re: mission impossible
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-22 08:42:11

"Budulis" <wacher_trint_@takas.lt> parašė naujienų
news:hjaao8$6jq$1@trimpas.omnitel.net...
> pratesiant:
> kilogramas normalios desros is normalios mesos su
> saltu isrukinimu ir apvalkalu  gaunasi ~? ltl. :D
> xxx panasi desra ~4? ltl :DDD
>
> is tikro smagu kad zmones patys bando daryt
> gera, namini, teisinga produkta ne tik sau, bet ir kitiems "pasiulyt".

Paskambinsiu i kaima vienam pazystamam rybokui ir paklausiu po kiek jam
dabar apsimoketu parduoti savo gamybos desras, kuriose 100% garantija, kad
nera nieko apart mesos,druskos ir pipiru.
Kaip nesenai minejau, pries keleta metu, jis pardave mano pazystamam uz 12
lt/kg. Abejoju ar kainuos daugiau kaip 20 lt/kg.