Tema: Re: mission impossible
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-26 09:15:54
Eksperimento tikslas buvo cholesterolio mazinimas. Nepasakyciau, kad sita jo
dalis pavyko, nors kai daugiau nebekyla sitas rodiklis, gal ir galima
sakyti, kad nors jau nepablogejo savijauta. Turiu tik pasakyti, kad
absoliuciai jokio poreikio gryzti prie ankstesnio raciono nera, bet visai
nereiskia ,kad taip nebus padaryta su kokiom nors islygom. Finansine prasme
skirtumas irgi nepasijaute, nes tiek mesa, tiek gera zuvis kainuoja
panasiai. Gal tik kiek daugiau laiko uzima maisto gaminimas,nes dalis seimos
taip ir liko mesedziais, o man tenka ruosti sau papildomai.