Tema: Re: mission impossible
Autorius: RS
Data: 2010-01-22 22:00:02
Na va, tikra desra uz 20lt/kg. Jei Vilniuj kas su tokiu pasiulymu telefona
paskelbtu, tai tas jau skambetu be perstojo, ir beliktu keisti numeri :) ,
arba.. organizuoti versla. Jei ofilialiai, po mokesciu, speju kainuotu koks
30lt? ar truputi daugiau? Vis viena garantuotas didziulis pirkeju srautas,
nes konkurencija = 0 , juk ofilialiai desros Lietuvoje niekur neparduoda,
tik desros imitacija.