Tema: Re: mission impossible
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-26 10:49:16
Daug maz zinau apie ka Tu kalbi, bet niekad neprivaziuoju iki sitos vietos.
O pats kai vaziuoju zvejoti, tai vaziuoju arba I kaima palei Lusykscio ezera
(vienintele sutvarkyta sodyba palei pat kelia apie 300 m iki apzvalgos
aiksteles) arba I Antalksne, bet siek tiek toliau ,nei kad tavo minima
pirtele - iki Asalnykscio (visai salia Kaustos vadu sodybos). Galima kada
butu ir susitikti ir padaryti razvedku bojem - pirtis, aalus,zuviene is lynu
ir unguriu ,saslai is ungurio ir pan., kol dar zuvies ezere yra:)