Tema: Re: mission impossible
Autorius: Povilas
Data: 2010-01-22 10:39:12
Na, stai paskambinau I Ignalina. Info tokia : kai rusai nustojo pirkti musu
kiaules, kiaulienos kainos krito . O kai jis daro desras, tai ijas deda tik
druska, pipirus ir cukru (vietoje salietros).Jeigu jas rukyti karstai, tais
svoris sumazes, bet jei 2-3 dienas rukyti saltai pirtyje, tai svoris
praktiskai nemazeja.
Kartu paskaiciavome kiek kainuotu desru gamyba jei gyvo kiaulio kaina po 6
lt/kg kaip buvo iki kainu kritimo.Taigi imam kiaule 200 kg =1200 lt. Is jos
gausis mesos is kurios galima gaminti desras bus apie 140 kg. Taigi 1200 :
140 =8.57 lt/kg. Cukraus ,druskos,pipiru ir zarnu kaina dar + 5 lt.Na, bet
ant tokio mesos kiekio pagados tai nedaro. Ivertinkim rukymui sunaudotu
malku kaina, ir gausis max 10 lt/kg.
Paklausiau jo ar po 20 lt/kg parduotu - sutiko.