Tema: Re: mission impossible
Autorius: pragäras
Data: 2010-01-26 09:23:19
Ant Alksno ežero kranto, kaimo gale. Šalia stovi naujoji kaimo pirtis, o senają mano ata tėvukas buvo persidaręs į tinkamą gyvenimui. Tik labai retai ten būnų, vis kiekvieną vasarą prisižadu nuvažiuoti apsikuopti. Iš vietinių pažįstu Joną ir jo sūnus, kurių technika lauke gretimai stovi. Tą naują vilą, kur pasatyta šalia, lyg nauji šeimininkai įsigijo, nes ankstesnį savinininką irgi žinojau.