Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: azero
Data: 2010-01-05 18:06:59
pozherukas [namie] wrote:
> Įdomus sprendimas, reiks pasigilinti, bet labiausiai baugina tai, kad
> ryte tam reikia skirti papildomą pusvalandį, kai paprastai kiekvieną
> rytą esu valandą-pusantros ceitnote :(. O galėtai įvertinti kokia pietų
> savikaina gaunasi?
> A.

Na, galima ir iš vakaro gamintis. Aš kaip kada, kartais darau vakare,
kartais dalį vakare, dalį ryte. Kai ką galima pasigaminti savaitgalį
(pvz prisivirti ryžių kuriuos visą savaitę valgysi)

Realiai kaina nuo patiekalo priklauso. Bet pvz koks teriyaki vištienos
bento kainuotų:

Ryžiai užtenka kokio 100g
vištiena (porcija ketvirtis krūtinėlės be kaulų ~100g)
Viena morka
Keli brokolio kuokšteliai
teriyaki padažui: pora šaukštų sojos padažo, pora cukraus (mirin ir sake
laikau brangia egzotika, todėl nenaudoju)

Iš kiekio pasiskaičiuok kiek kas kainuoja. Bėja čia porcija super
didelė, mano draugė valgo per pus mažesnius maždaug kiekius :)

O šiaip iš vegetarinių patiko, tai
curry raudonosios pupelės su daržovėmis
http://justbento.com/handbook/recipe-collection-mains/curried-kidney-beans-and-vegetables
ir šviežių (šaldytų) žirnių kotletai (vietoj aguonų tinka ir džiūvėsėliai)
http://justbento.com/recipe-collection-mains/poppy-seed-encrusted-green-pea-mini-burgers

Iš mėsos, skanus daiktas jautienos soboro
http://justbento.com/handbook/johbisai/basic-meat-soboro
ir teriyaki vištiena.
http://justbento.com/handbook/johbisai/bite-size-chicken-teriyaki-for-bento

Dar geras daiktas:
http://justbento.com/handbook/johbisai/sweet-pepper-and-onion-confit

Jei kas bijo šalto maisto, ar jo negali valgyt, galima kombinuoti, kad
jį pašildyt ryte ir dėt į thermal bento arba mūsiškai tiesiog termosą
maistui. Tiesa, nežinau ar yra kokybiškų, tą kurį pirkau senukuose,
gamintą Ispanijoj, tai per piet toks jau šiltas (ne karštas) maistas ten
būna, nors man užtenka.

Na, o kas turi galimybę mikrobangėj pasišildyt, tai dar geriau ;)

Tiesą sakant, anksčiau nemėgau ryžių. Nes jie neskanūs :) Tačiau dabar
radau skanius - Basmati (tik ne galintos) IKI violetiniuose pakeliuose
su prancūziškais užrašais.  Vat ir pagaminimo būdų daug tam justbento
yra, kad nebūtų vien ryžiai, kad ir
http://justbento.com/handbook/recipe-collection-mains/carrot-rice-two-ways
ar tą patį sweet-pepper-and-onion-confit panaudot.

--
Vaidas