Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: bzik
Data: 2010-01-04 14:28:44
ziurint kiek rajus ir kiek isrankus esi :)
nesuosi maista i darba antrus metus. Man pietums pakanka 0,6 l termoso tirstos sriubos (tiksliau koses su trupuciu vandens :), dubenelio salotu ar misraines su pora riekiu duonos is duonkepes. Pvz. siandien srebiau zuviene (40% lasisos, 40% bulviu ir kas liko vanduo, grietine, prieskoniai)
Dirbant sedima darba, su leta medziagu apytaka man tokiu kiekiu pakanka.  Jei labai alkis kamuoja, isimetu koki obuoli ir pakabinu sauksta medaus. Po savaitgalio isimetu koki kotleta ar balandeli.
Pusfabrikaciu neperkam. Viskas gaminama namie, paprastai. Savikaina tikrai mazesne. Darbo nevertinam, nes zmonai gamint patinka, o ir sukasi greitai.