Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: -o-o-
Data: 2010-01-04 17:28:52
tai nereikia po landynes vaiksciot ir nebus tu kvapu. Pas mus irgi is tokiu
kartais pareina - visa diena smirdi. As kazkada ir taip ir taip skaiciavau,
tai man asmeniskai kavinej kazkiek brangiau, bet zymiai patogiau. Paprastai
pravalgoma 12-15Lt. Kazkada bandziau ir as sasyskas is namu maista, visokius
kitus variantus ir suma sumarum nusprendziau, kad man tokie variantai, kaip
nesiojimasis, ruosimamsis is vakaro, po to kelis kart sildytas maistas labai
duoda per skrandi ir zarnyna ir siaip uzknisa.
Kavinej kasdien vis kitas meniu - man tinka.