Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: azero
Data: 2010-01-04 19:27:03
Kaksht wrote:
> Sveiki, pasidalinkit mintimis/receptais ka butu glaima namie pasigaminti ir poto nestis i darba valgyti.
> Pora kriteriju:
> - pigumas (na kad porcijos savikaina nebutu brangiau nei kokioj kavinej)
> - skanumas (kad maistas butu valgomo skonio pasildzius ji kad ir mikrobangej)

Aš tai nešuosi bento, su sąlyga, kad darbe nėra ir nebus mikrobangės,
tai valgomas šaltas maistas. http://www.justbento.com/ Na, kaikurie
receptai per brangūs nes naudojama tofu ar panašūs japoniški
ingredientai. Bet yra tikrai nebrangių receptų, tad jei mėgsti sojos
padažą, ryžius su daržovėmis, teriyaki vištieną ir pan., tai gerų ten
receptų galima rast. Kiek bandžiau - viskas puikiai valgoma ir nepašildžius.

--
Vaidas