Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: bzik
Data: 2010-01-05 08:26:56
gerai, jei salia yra tokia.
Man artimiausia po 10-15Lt pietums yra tokio lygio, kad galiu valgyt salotas ar sriuba, nors nera garantiju ar nuo ju skrandis neskaudes. Pigiau, bet su dvokuciu uz poros km. Iki normallesniu dar toliau, tad maisto kainai reiktu pridet transporto eksploatacija ir numatyt pietums iki 1,5h.
Tad pasirinkau naminio maisto (ne 'sasyskas', ne pusfabrikacius, ne maximos salotas) nesimasi. Sildomas buna antra karta.