Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: pragäras
Data: 2010-01-05 10:40:09
na būna sprendimas eiti anksčiau iki įprasto pietų meto; arba vėliau, kai pusės dienos pietų nelieka;) toj pusėj tada nelabai kas buvo (visokios maisto intrigos nesiskaito) - ir dabar gal tik kokia odesa atsidarė, olifejos kavinė (buvo), ad astrum (buvo), dar kažkokia picerija netoliese neseniai atsirado. bet nukulniuoti nuo sportrūmio iki katedros aikštės - 5/7 minutės, priklausomai kaip šviesoforas užsidegs. dar panašiai laiko iš ten į pasirinktą maitinimo tašką. nu nžn, jei jau taip nesikulniuoja, tai reikia rinktis darbo vietą, kad padori maitinimo įstaiga būtų tam pačiam pastate, bet skųstis tai tikrai griekas ;)