Tema: Re: Receptai maistui i darba
Autorius: bzik
Data: 2010-01-05 08:42:57
dirbu ne centre. Tokia vietines kavines-baro (kuri vienu metu beveik metus neveike) standartiniu pietu kaina (sriuba+pagrindinis patiekalas). Sriubos samtelis ~4Lt, salotos 7-9Lt. Pora metu dirbau paciam centre, prie Mindaugo tilto, tai uz tokia kaina maitintis nelabai buvo kur. O ir maisto kokybe neatitiko kainos. Vienintele padoresne vieta buvo auksciausio teismo pastate esanti kavine. Nors is jos drabuziai grizta su kvapeliu (daug valganciu, patalpos nedideles, rusyje)