Tema: Re: Duonkepës receptai
Autorius: Junda
Data: 2009-10-26 19:04:23
Mano draugė irgi šitą nusipirko maximoj su nuolaida, bet kažkaip vis
skundžias, kad neišeina duona, dažniau neišeina, nei išeina, bet gal ji
ką nors ne taip daro... Dar svarbu duonkepės nedėt ten kur šalta, vėjas
pučia. Ir aišku naudoti miltus kuo prastesnės rūšies, geriausia II, nes
juose daugiau glitimo. Ir raidelė kuo aukštesnė turi būti, geriausiai A
ir B, bet su A dar neteko man mūsų supermarketuose rasti miltų. Su B
yra. Gal kas matėt pilno grūdo miltų? Niekur jų nerandu, sakė žmonės kad
yra Delonoj, bet kai buvau, nebuvo.

On 2009.10.26 15:47, unce wrote:
> Kenwood BM250, Maximoje nuolaida buvo, tai susigundziau.
>
> "pozherukas [namie]"<pozherukas@inbox.lt>  wrote in message

>>> 2 a.р. druskos
>>> 2 v.р. cukraus
>>> 310ml pieno