Tema: Re: Duonkepës receptai
Autorius: Junda
Data: 2009-10-26 13:27:47
Man geriausiai išeina (dar nebuvo, kad neišeitų) alaus duona:

280ml šviesaus alaus,
2 v.š. medaus,
1 v. š. aliejaus (dažniau dedu 20 g sviesto)
480 gr kvietinių miltų (geriau rupių arba maišyt su ruginiais)
7 gr sausų mielių,
2 a.š. kmynų,
1 a.š. druskos.
Kept su greita programa, nors pagal recptą reikėjo pagrindine kept,
vidutinio dydžio kepaliuką.

Apskritai šimtai išbandytų duonkepės receptų ir patarimų yra supermamose:
http://www.supermama.lt/forumas/lofiversion/index.php/t475625.html