Tema: Re: Duonkep?s receptai
Autorius: Junda
Data: 2009-10-26 15:27:13
Dar yra nuostabi salyklinė duona, išeina fantastiško skonio.

4 g mielių
500 g miltų
2 v. š. aliejaus
3 v. š. salyklo sauso
1,5 a.š. medaus
1,5 a.š. druskos
320 ml vandens
ir kokių nors priedų, recepte buvo razinos, bet kadangi mano šeima
nelabai jas mėgsta, tai dedu juodgrūdės, moliūgo sėklų, linų sėmenų,
kmynų, saulėgrąžų džiov. morkų, kas po ranką, tą įmetu.

Kept greita programa (apie 2 val. ciklas).

On 2009.10.26 14:12, Junda wrote:
> Ant mano duonkepės yra Basic programa ir joje dar yra Rapid programa, ji
> trunka 1.55 val. Minko 20 min., kildina valandą beveik ir kepa 40 min.

>>> 2 v.ð. medaus,
>>> 1 v. ð. aliejaus (daþniau dedu 20 g sviesto)
>>> 480 gr kvietiniø miltø (geriau rupiø arba maiðyt su ruginiais)
>>> 7 gr sausø mieliø,
>>> 2 a.ð. kmynø,