Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 18:26:13
On Mon, 09 Jan 2012 18:21:23 +0200, amenox wrote:

> Va čia yra svarbus momentas - aš perku daiktą, kuris tenkina mano
> poreikius. Ir taip, laimingo iPhono 4S ar kokio kito superpuper Androido
> turėtojo akyse aš turiu "dešovą" plastiko gabalą. Ir kažkaip man px. :)

Tai dziaugiuosi kartu su tavimi, gali sutaupyt daug babkiu. Kodel manai,
kad tokie deshovi plastikai turi tenkinti visus ar bent dauguma?

Nes seip yra kruva pilieciu, kurie pasakys, kad telefonas turi viso labo
skambinti ir visi tiek smartfonai yra nesamone. Ir jiem px :)

> Viskas eina... Heh, pas mane niekingi 600 Mhz ir net tokia seniena kaip
> WinMo, bet man irgi viskas eina. Žinau kad neina taip kaip "turi eiti"

Taip, zapas irgi vaziuoja. Bet tai nereiskia, kad zmones neturi teises
noret kazko geriau, ne?

--
kthxbai.