Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-08 22:37:23
On Sun, 08 Jan 2012 21:51:11 +0200, amenox wrote:

> Anksčiau, kai nebuvo smartfonų - apsikraudavome ir nieko, kažkaip
> išgyvenome. :) O dabar keistas požiūris susidarė, ruošiamasi į kažkokią

Anksciau labai daznai neimdavom to fotiko isvis. Kaip beje ir dabar.

> kelionę ir vietoje bent kiek padoraus fotiko jo funkcijas turi atlikti
> kažkoks daiktas su žuvies akies dydžio objektyvu. Nu taigi ir nuotraukos
> bus šūdinos, nors jei tik to užtenka tai valio. Nors bet kokia muilinė
> duotų geresnį rezultatą, bet ne, tai turi daryti all in one daiktas! :)

Siais laikais jau ne bet kokia muiline, pvz kad ir tas pats iphawn 4S
pleskina nei kiek ne blogiau nei paprastos muilines. Kur gamintojai deda
tokius pat shudinus objektyvus ir tona megapukseliu.

Na, nesvarbu, as visai nebambejau, kad siuolaikiniu telefonu fotikai yra
prasti. Tokio SE Experia kameros kokybe mane visai tenkina. Del ko
bambejau, tai del to, kad jame mazai atminties. Tik tiek.

--
kthxbai.