Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 14:55:27
On Mon, 09 Jan 2012 13:28:21 +0200, amenox wrote:

> Jo, čia geras argumentas. :)) Tai tokiu atveju, jei pinigai plėšo
> kišenes, kreipies į kokį kiniečių "uab"a, sudiktuoji sąlygas ir padarys
> tau spec. smartą su viskuo ko tik pageidausi. Na ten pinigų biški reikės
> duot daugiau nei įprastinis paauksuotas iPhone, ale užtat darys viską.

Gal neperlenkinekim lazdos.

Jei rimtai tai as esu paturejes visokiu telefonu ir puikiai zinau kiek
_man_ reikia flasho kad jausciausi komfortabiliai. Ir man to niekaip
nereikia argumentuot, tai MANO reikalas, telefonas ar perku SAU o ne TAU.
Pats dabar turiu telefona su 16Gb, matau kiek jis prisipildo ir zinau kad
su 8Gb butu jau ne fengshui.
Tau ar tavo zmonai gal ir kitaip, bet tau telefono as ir nerenku.

--
kthxbai.