Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-08 22:27:52
On Sun, 08 Jan 2012 21:41:34 +0200, Shadowed wrote:

> Nu bite lyg dar neturi o pas mane sutartis pas juos tai ten ir jamciau.
> Del padengimo nzn, visa kita gal ir minusai bet - o kas tuomet geriau ?

Kol kas maziausia blogybe man galaxy nexus. Turi shitty amoled'a su jo
problemom, net SD sloto ir ziauriai didelis kastuvas. Ir pigi plastmaske,
garantija kad po kokiu 2 men bus visas susibraizes. Pridejau savo Nexus S
tai kokia pusantro centimetro ilgesnis ir beveik centimetru platesnis.
Biski plonesnis, bet kas is to...

Uztat ekranas dengtas oleofobiniu padengimu ir turi notifikacijos LED'a.
Tiesa labai jau toki nuskriausta.

--
kthxbai.