Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-09 12:17:42
On Mon, 09 Jan 2012 11:35:17 +0200, VNO wrote:

> na palauk, gal parasys.
> nes as dabar neprisimenu - ar tai spavu neatitikimas realybei (darant
> foto ir filmuojant HD tai matyt svarbu), ar tai grudetumas kazkoks.
>
> pats 9001 GT naudoju, tai skirtumo nematau. imho zymiai svarbiau "ppi".

Su ppi pas amoledus yra visiskas uzpakalis, del pentile jis melynai ir
raudonai spalvom yra realybeje horizontaliai perpus mazesnis nei kad
skelbiama. T.y. rezoliucija ne 800x480 o viso labo 800x240. Ir tai
realiai matosi, vertikalios plonos linijos gaunasi "zigzaguotos", raides
"pukuotos", vienoje puseje matosi raudonas, kitoje - melynas seseliai.
Bent jau mane uzpypia, pakeiciau amoledini SGS i toki pati su LCD (i9023)
tai vaizdelis akivaizdziai svaresnis, smulkus fontai skaitosi zymiai
geriau.
Galaxy Nexus del didesnes rezoliucijos tai jau nebetaip skausminga, bet
spalvoti "debeseliai" apie raides vistiek matosi.

Bet tai palyginti fignia. Mane labiausiai knisa, kad amoledai baltam fone
ryja mazdaug 2-3x daugiau energijos nei analogisko sviesumo LCD. O tai
praktiskai visi weblapiai, emailo appsas etc. Dabartinis zumzungas su LCD
laiko gerokai ilgiau nei pries tai buves amoledinis.

Dar knisa, kad amoledai isdega. Po keleto menesiu ant galejau laisvai
matyt titlebara. T.y. pvz laikyt ant stalo docke su amzinai ijungtu
ekranu jei nebeiseina.

Spalvos irgi kislotnos ir visiskai nerealios. Gal kam ir grazu, man ne.

Dar akis bado platus juodi tarpai tarp pikseliu. Toks vaizdas, kad i
ekrana ziuri per moskitu tinkleli, matosi "grudas".

Ryskumas pas amoledus beje visai nedidelis (max ~300cd/m2), kol kas jiem
dar toli saukia iki normaliu LCD, pvz iphone4 ryskumas apie 550cd/m2. Ir
tai realiai matosi sviesia diena lauke, pvz SGS apanka gerokai greiciau.
O tokio naujausio ir kruciausio galaxy nexus amoledas isvis sviecia tik
apie 260cd/m2.
Dar pridekim tai, kad LCD naudai veikia reflektyvinis efektas kurio
amoled neturi.

Zodziu pernelyg daug minusu ir man asmeniskai jokiu pliusu. Anei vieno.

Intensyviai haipinami "matymo kampai" man asmeniskai visiskai px, as i
telefona neziuriu pavertes ji shonu. Jo ekranas ir taip pernelyg mazas,
vistiek nieko neiziuresi.
Juodumos juodumas irgi nejaudina, tam i ji reikia vepsoti tamsia nakti po
antklode. O diena pats ekranas yra ne juodas o pilkas, todel nauda is to
"juodumo" grynai homeopatine.

Paturejau pusantru metru telefona su amoled ir nusprendziau, kad never
ever. Nebent jei buciau priverstas. Panasu kad taip ir nutiks, teks pirkt
ta galaxy nexus ir amzinai keiktis.

--
kthxbai.