Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: 70005
Data: 2012-01-09 17:49:39
"VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message
news:jee9kr$mj$1@trimpas.omnitel.net...

> Cia sena tema.
> yra du pinai - padugne ir Dainushis - jiems amoledas yra blogis.

Na man irgi nepatinka. Po savo kokybiško LCD nenorėčiau downgreido į
amoled'ą. Apskritai amoled'as yra labai samsungiška technologija - ant
popieriaus visais pjūviais lenkia visus kitus, o realybėj tokia pigiena
neišrankioms masėms. Kaip ir dauguma samsungo produktų - pamenu, dar prieš
dešimtmetį pirmieji LCD monitoriai varžėsi "reakcijos laiku", tai samsungas,
žinoma, iškart visus lenkė dešimteriopai:D

Telikuose irgi galima rodyti spalvas, "kad būtų gražu" (samsung) arba rodyti
jas daugmaž tokias, kokios yra gyvenime (sony ir kiti "balti" gamintojai;
beje, pas juos paprastai irgi būna galima nusistatyt užryškintas spalvas,
kai pas korėjiečius tai pagal nutylėjimą).

Jei nebūtų LCD, tiktų ir amoled telefonuose. Bet jei galima geriau, kam
mokėti tą patį už blogiau?