Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: VNO
Data: 2012-01-09 10:48:27
> Vat man irgi pasistojo toks klausimas, kiek čiupinėjau tai labai
> neblogai tas oledas atrodo/rodo. Kas ten su juo negerai? Kad spalvos
> nenatūralios? Bet tai ant kiek tai svarbu telefone?

Cia sena tema.
yra du pinai - padugne ir Dainushis - jiems amoledas yra blogis.
blogai matosi ir t.t.
manau cia neverta ir sneketi - nes ju neitikinsi, kad tai toks pats ekraniukas, kaip ir daugelis kitu :)
ypac kai kalbaeina apie mobiliako foto ir video finkcijas, kuriomis jie turi atitikti foto technika :)

VNO