Tema: Re: Blt, na kodel ner laimes ant svieto? :)
Autorius: padugne
Data: 2012-01-08 18:24:55
On Sun, 08 Jan 2012 18:02:29 +0200, Shadowed wrote:

> Ble ale ir uzsivele cia gincai... O vistiek ne to klause. Ir as noriu
> pacio kruciausio smarto, ir kaina dzin. Kol kas laukiu HTC Sensation XE.
> Padugne pasiziurek, bent jau man tai visai nieko pasirode, bet gal kokia
> kliauza praleidau tai jei pastebesi - rasyk :)

Tai guli gi ant prekystaliu. Net buvau paemes paciupinet.

Bet panasu kad neturi oleofobinio padengimo, nes ekranas mikliai
susiriebaluoja ir sunkiai valosi. Na ir sense su jos tais besivartanciais
kubais, saugumo skylem beigi veluojanciais updeitais. Kamera lyginant su
konkurentais irgi nebaisei kokia (HTC tradicija)...

--
kthxbai.