Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: servisas
Data: 2012-08-01 11:47:10
As tai viena tris kartus buvau sulamocines per kokius 3 metus- 1. nulauziau
ziedeli leda bekrapstydamas, 2. mepsas nukirto virsunele atskrides, 3.
vasario menesi vykdziau maudynes ir nulauziau.
Aisku, turiu kita kota 12 metu senumo, kokias 500 zvejybu atlaikiusi, tai
pas ji tik 2 kartus buvo keramika ziedeliu iskritusi, tiksliau ir yra
iskritusi ir virsutinis ziedelis atsilitavo savaime. Vietomis lako ant koto
nera, nuo pastoviu mepsu dauzymu, bet kazkaip laiko dar.