Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: Struktur
Data: 2012-08-01 09:32:17
On 2012.07.31 09:46, Marius Staniulis wrote:
> savu laiku atsikandau visų tų 100-200lt spiningėlių. turėjau įvairių,
> bet tufta tiek darbu, tiek jautrumu ir lieka tufta. (grubi, bet tiesa)
> aišku viskas nuo poreikių priklauso ir neprieko čia "fasonas". jei man
> reikia skirti medžio gabalą nuo akmens, jei man reikia jausti kai ant
> kablio žolės lapelis papuola ir masalo darbui trukdo, kai yra poreikis
> skirti dugną - smėlis/žvyras/akmenukai, tai aš renkuosi atitinkamus
> įrankius, kurie man suteikia tokią galimybę.
>
> p.s.
> dabar viską išsipardavęs.

Kolega, o jus visus tuos "tuftus" uzristomis akimis ir atbulom rankom
pirkote?

Turiu pats pickeriuka 2,70m (kazkoks brendinis, bet tam didelio demesio
neskiriu), pirktas +/-50Lt pries kokius 5-6metus. Idealus irankis,
nerandu jam pakaitalo... Metus laiko dziaugiuosi Cormoran'iniu Black
Bull serijos 7-28gr spiningeliu. Mepsu 3gr. su juo "nejausi", bet ne tam
jis ir skirtas :) Nupirkau jam i draugija 3-21gr broli... Abu iki <100Lt
kiekvienas. Kaip tik pries gera savaite turejau proga palyginti Croix'a
su tokiu noname Surfmaster spiningu. Tiksliu parametru neparasysiu tu
irankiu, bet abu orientuoti i 3.0m ilgi,ant abieju pintukas (vat sito
kaina ir kokybe jau kita kalba), 15-28gr galvakabliai. "Kapitalistas"
buvo maloniai nustebes to noname darbu tiek "skambumu", tiek jautrumu,
tiek zuvies laikymu.

Tikrai negincyju, kad is brangesnio irankio "feng-shui" bus daugiau, jis
bus ir subtilesnis, ir jautresnis, ir t.t., bet kaip kolegos jau zemiau
rase - irankis turi "lipt" rankoje, turi jausti ji... Vienoje kainu
kategorijoje toki kota rasti lengviau, kitoje sunkiau... ;)