Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-08-01 11:41:54
Man kotai kazkaip ilgiau laiko :)
Kai ismokau i masina dedamas durelemis galo nenumusti... Tik karta paslydes ant slaito spininga perlauziau, tai po to besileisdamas geriau ant subines ciuoziu kai slapia :)))
O "nedidele upe" gali buti ir labai ivairi, ir koto gali prireikti netgi labai neeilinio, norint bent minimalaus komforto zvejyboje.

"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message news:jvapci$f29$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> braunies (taip pat ir plaukdamas valtim) apkrova. Todel tu irankiu
> delikatumas nelabai turi prasmes, vistiek tokio tipo kotai gyvuoja ~2-3
> metus vidutiniskai (tiksliau kas tiek laiko jie luzta, tik skiriasi, ar juos
> taisyt bandai ar ne) ir nemanau, kad verta i juos investuoti dideliu pinigu.
> Vat rite- kitas reikalas. Tokiose vietose gaudant jai tenka ypac didele
> apkrova, todel geriau ant jos nepagaileti pinigu. Gaudziau stradicu
> japonijoj rinktu, ir atlaike jis 5 metus (is ju 2 metus bandziau ivairiais
> budais taisyti is donorines Aero rites, kol puse daliu patapo perdetu nuo

>>> 3.30 spininga, tai kaina labai itakoja jo lengvuma ir darba, bet