Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: Casper
Data: 2012-07-30 21:35:44
As kazkada pirkau Kalvariju turguj pirkau Balzer firmos spininga uz 60 ar 70
Lt, atitarnavo 3 sezonus be problemu, dar ir dabar jis pas mane yra,
panaudoju velkiavimui. O kaip atskirt ar kazko vertas pats parasei -
surinkt, pakratyt, paziuret ar ziedai tiesiai sudeti ir pan. Uz iki 100 lt
paimsi anglini kota, ziurek gal dar su kokiais sic ziedais surasi. Metus ar
kelis pagaudysi su tokiu ir pribersi iki geresnio irankio, tada dar daugiau
klausimu ir neaiskumu kils ;)