Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: karolis
Data: 2012-07-30 20:06:42
nu tai o ka atsakyt? nori perki pigu nori brangu. ka reiskia "nieko gero
nesigaus"? tai gausis. taip pat su tuo fyderiu irgi kazkas gausis. as
asmeniskai pigesnio nei uz kokius 150 nepirkciau. gaila ismestu pinigu. bet
juk ne visiem taip :) laikui begant pastebiu kad isigiju brangesnius kotus,
o tie pigieji lieka gulet kampe