Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: servisas
Data: 2012-08-01 10:56:55
Nu ir viskas, man irgi biski juoka kelia, kai pasakoja, kad be croixo ar
loomiso nesugebesi nieko suprast, kas po vandeniu vyksta. Zinoma, yra labai
durnavotu kotu, taciau eini ir ieskai ko nori. Mano visi trumpieji kotai
kainos 100-140 lt eiles, ir viskas su jais normaliai. Aisku, jei perki 3 ar
3.30 spininga, tai kaina labai itakoja jo lengvuma ir darba, bet 1,80-2,40
kotas yra savaime mazas ir lengvas ir jei pas ji normalus blankas ir
ziedeliai teisingai isdestyti- viskas su juo gerai. Bandziau visokius
loomisus ir kitokius- jie dirba garantuotai gerai, taciau paieskojus gali
beveik ta pati rasti ir uz 120 litu.