Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-08-01 11:02:57
Nu.
O manai, kad taip ir perka tuos uz kosmosinius pinigus vien del "honoro" ?
Ar vis delto kazkur cia kiaule uzkasta?
Kai man nukniso kotus irgi ten eiles 100 - 250 Lt is pykcio nusipirkau Croix'a uz 500, tai zinai, pykciai mazumele atslugo - o buciau neprisiruoses, yra kitu reikalingu dalyku eileje isrikiuota...