Tema: Re: Spiningas - ?
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2012-07-31 09:46:02
savu laiku atsikandau visų tų 100-200lt spiningėlių. turėjau įvairių,
bet tufta tiek darbu, tiek jautrumu ir lieka tufta. (grubi, bet tiesa)
aišku viskas nuo poreikių priklauso ir neprieko čia "fasonas". jei man
reikia skirti medžio gabalą nuo akmens, jei man reikia jausti kai ant
kablio žolės lapelis papuola ir masalo darbui trukdo, kai yra poreikis
skirti dugną - smėlis/žvyras/akmenukai, tai aš renkuosi atitinkamus
įrankius, kurie man suteikia tokią galimybę.

p.s.
dabar viską išsipardavęs.