Tema: Re: krize 2
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-13 23:48:06
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j20ikn$oc1$1@trimpas.omnitel.net...
> Viskas įvyktų gana greitai. Atskirose šalyse jau buvo nemažai įvairių
> šoko terapijų, ir viskas paprastai susistyguodavo metų-kelių bėgyje.

Ta prasme? Būdavo pakeičiami įstatymai, kad būtų galima dar labiau paspausdinti ir pasižiūrėti pro pirštus?

> Panašiai būtų ir pasaulinės finansinės sistemos šoko terapijos atveju -
> šokas būtų didelis, bet po apsivalymo ji būtų žymiai efektyvesnė ir
> stabilesnė.

Optimizmas, optimizmas. Kai kalė ankstesniosios, globalizacija dar buvo žema. Dabar statoma ant kortos ne tik ekonomika, bet ir saugumas, žmogaus teisės ir pan. Yra ką prarasti...

> Bet valdžioje esantys tuo paprastai nesuinteresuoti, dažnai
> tai pažeistų net tiesioginius jų finansinius interesus, o paprasti
> rinkėjai paprasčiausiai nelabai supranta kas vyksta. Ir kuo toliau - tuo
> mažiau.

Tai čia gal Rūgpienių kaime. Tai labili situacija.

> Na taip, jau rašiau - paprasti rinkėjai labai mažai gaudosi visumoje.

Indeksai suvokimo yra kokie? Jei yra korupcijos, tai gali ir čia būti.

> Juos užtenka pagąsdini krize ir apokalipse. O kad kažkas maudosi iš jų
> per mokesčius surinktuose piniguose - nelabai atseka.

Na jau neatseka - o visi bailout'ai - liaudis klykia ir reikalauja skalpų. Bet kol kas dar ne prie urnų ir ne su šakėmis. Nesutikčiau, kad žmonės nesuvokia, kas vyksta.

> Na, tiesą sakant, čia gal ne politikai kalti. Kiek suvokiu savo menkomis
> žiniomis ir protu, šiuolaikiniame ekonominės minties pasaulyje nėra
> stiprių asmenybių ar krypčių. Politikai galėtų tik jas perimti, kaip
> būdavo iki šiol.

Ir ačiū dievui, kad nėra. Mes jau per XX a. prisižiūrėjome, ką reiškia asmenybės kultas ir kur nuveda nepliuralistinės visuomenės sekančios kumyro iliuzijomis. Kaip ir minėjau prieš gerą pusmetį - laimė glūdi suvienodėjančiame galios paritete ir savo artimojo įgalinime. Tai nutikus jokie ten lyderiai bet kurioje kategorijoje nėra reikalingi, nes veikia komandinis žaidimas.

> Na, tu irgi truputį zeitgeistų pažiūrėjęs? Tą frazę sąmokslo teorijų

Ne. Čia pačiam patogiau yra mane kaip nors "sukvalifikuoti" į kurią nors "lentynėlę". Taip juk saugiau ir paprasčiau, ane? ;-)

> propaguotojai priskiria Mayer Amschel Rothschild kai kalbama apie FED
> kūrimą. Iš tikrųjų šis Rotšildas gyveno prieš šimtmetį iki FED įkūrimo,

RaR, koks skirtumas, kam priklauso frazė? Kaip ji istoriškai radosi, jeigu ji galioja ir mūsų laikams? Mane liūdina toks lindimas į visiškai nereikšmingus aspektus ir detales. Gerai yra jau vien tai, kad blaiviau vertini, kokioje didelėje rudojoj sėdim. Dar tavęs laukia viena gyvenimo optimizmo pamoka (kaip ir visų, visuomenės apskritai), kad rinkėjas neprivalo būti neracionalus bukaprotis :-)