Tema: Re: krize 2
Autorius: Vasaris
Data: 2011-08-06 21:05:17
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:j1g97l$s5k$1@trimpas.omnitel.net...
> Va va. Kazkodel kyla itarimas, kad galim dar pamatyt, kaip ten sekesi gyvent
> vokietijoje tarp pasauliniu karu.
>
> Nors imk ir auksa luitais supirkinek, nieko stabilaus nebera.

Auksas gerai tol, kol turi konservų. Nes kai neturi konservų, tai pasak vienos senos, bet labai tinkančios mūsų laikams legendos, įmanoma sėkmingai numirti badu, įgijus savybę palietus pirštais daiktus paversti juos auksu. Aišku tai čia prie intiko sėdint rodosi badas kažkur kitur, anapus, bet kai pagalvoji, kad mano diedukai abu badu galavosi dusyk gyvenime, tai man dar ir kaip realu

Man auksas - tai save sugebanti išsilaikyti sodyba su švariu geriamu vandeniu ir pageidautina žuvimis, 2 gHA/vienai šeimos galvai, miško šmotas, transportas su maks. pravažumu, paprastai eksploatuojamas ir būtinai varomas spiritu. Ir duok die, kad nereikėtų kalašnikovo komplekte.