Tema: Re: krize 2
Autorius: Bronco
Data: 2011-08-09 14:58:46
On 2011-08-08 13:47, tas kuris virshija wrote:
> Geras investuotojas yra tas, kuris laiku nusiperka ir laiku prakala. O
> jei pavelavai-reiskia nelabai geras tu investuotojas:)

Ar tikrai? Tada čeburekus kioskuose perkantys ir perdavinėjantys pliaže
irgi yra "geri investuotojai" :) Nors gal prekiautojų čeburekais ir
nereiktų vadinti spekuliantais, nes jie, vis gi, sukuria tam tikrą
pridėtinę vertę. O tariami "geri investuotojai" nesukuria nieko, tik
vadovaudamiesi sėkme, apsukrumu ir savo protu, apvagia kitus žmones,
patys nesukurdami jokios pridėtinės vertės. Tas kuris virshija maišai
spekuliavimo ir investavimo sąvokas.

Rašytum "geras spekuliantas" tai gal ir labiau į tiesą būtų panašu. Nors
man asmeniškai "geras spekuliantas" yra miręs spekuliantas, o visi kiti
yra tik "vikrūs" spekuliantai :)